Hjemmeside
Det første du skal tage stilling til er hvilken hjemmesideskabelon du ønsker.
Nedenstående er en kort beskrivelse, samt link til hver en demo af hver hjemmesideskabelon.
Overvej grundigt, hvilken skabelon du ønsker – når du har valgt en skabelon, kan dette ikke laves om!
Tryk på linket ud for hver af de tre skabeloner, for at se en grundlæggende side og dets funktioner. Se fanen ”Tilpasningsmuligheder” på de enkelte hjemmesider, for at se dine tilpasningsmuligheder. Alt hvad der ikke fremgår under denne fane, tilpasses af CBIT A/S til sidens øvrige udseende.
Skabelon 1.1 og 1.2:
På disse skabeloner er dit logo og online bookingknap i fokus. Antallet af nyheder/tilbud i nyhedsslideshowet administrerer du selv.
Skabelon 2.2 og 2.2:
På disse skabeloner er nyheder og udvalgte behandlinger i fokus. Der er to former for nyheder: nyheder med billede i nyhedsslideshowet og nyheder i form af informationsfelter under nyhedsslideshowet. Denne form for nyheder er valgfri. Der er plads til 4 faner i hovedmenuen og ubegrænset antal undermenuer.
Skabelon 3.1 og 3.2:
På disse skabeloner får du (max) tre temasider i stedet for et nyhedsslideshow. Hver temaside har en knap i højre side af hjemmesiden. Hvis du ønsker nyheder på siden, kan du med fordel bruge en af disse temasider som nyheds/tilbudsside. Undermenu er en mulighed på denne skabelon.
OBS! For alle skabeloner gælder at indhold – tekst, billeder, nyheder, menufaner, åbningstider – administrerer du selv efter oprettelsen. Behandlinger, produkter, medarbejderinfo og kontaktinfo hentes fra systemet, så ønsker du ændringer i disse informationer, skal du selv fortage disse ændringer i dit system (er du endnu ikke startet på systemet, vil det være muligt for dig at ændre i disse informationer efter opstart).
Derefter skal du sende os alle billeder og trafik til din hjemmeside i en samlet mail.
Alt info, tekst og billeder du vil have på hjemmesiden, inden den går live skal indgå i denne mail!
Anden tekst, rettelser mv. foretager du selv efter overdragelse af hjemmesideadministration ved sidens opstart.
For at effektivisere processen bedst muligt, påbegynder vi ikke oprettelsen af din hjemmeside, før vi har modtaget alt information.
Du kan til enhver tid følge med i status på din hjemmeside under supportmodulet i dit system, hvor din hjemmeside er blevet oprettet som supportsag.
Når første udkast er færdig, vil du få tilsendt et link, hvor du kan se den foreløbige side.
Herefter vil vi kommunikere løbende via mail, indtil sidens udseende og opbygning er som det skal være, og siden kan aktiveres.
Har du nogle spørgsmål eller bare brug for lite sparring i valget af hjemmeside så kontakte vores support afdeling på 3524 0810 (taste 2 for support).