Print

Efter Kurset

Her beskriver vi forløbet efter kursusdagen

Du er naturligvis ikke overladt til dig selv efter kursusdagen. Vi ved der er rigtig mange informationer du får præsenteret på én dag. Kursusdagens hovedformål er selvfølgelig at vise alle standardfunktioner, der er i programmet, men også de mange muligheder for mersalg og optimering af din forretning. Det skulle gerne være sådan, at når kursusdagen er omme, har du mod på at springe ud i de mange funktioner og muligheder derhjemme og derved komme så hurtigt igang som muligt.

Vi anbefaler, at du hurtigt får skrevet dine nuværende aftaler ind i dit nye system - lad os kalde det for oplæring i at oprette aftaler. Når du har gjort det, kan du gå "Online" på din hjemmeside og henvise dine kunder til Onlinebooking-delen.

Dit system er altså 100% klar og online fra kursusdatoen.

På kursusdagen henviser vi til manualer omhandlende systemet. Disse kan hentes når du er logget ind, men kan også findes nedenunder.

Opfølgningsopkald:
Du vil blive ringet op nogle dage efter kurset - dette opkald ligger fokus på din forretning. Det er her du kan få tilpasset det sidste, ud fra de mange informationer du fik på kursusdagen.

Support:
Du er altid velkommen til at ringe til supporten i vores åbningstid på telefon 3524 0810:

Mandag til Torsdag
Fredag
09.00-17.00
09.00-16.00

Du har også mulighed for at oprette en supportsag i systemet,  så kan du skrive videre på dine spørgsmål imellem kundebesøg.

Vi bruger programmet Teamviewer til at hjælpe og guide dig på din egen skærm (Kun efter aftale med supporten)

Fjernadgang og -support via internettet med TeamViewer CBIT FJERN-SUPPORT




Manualer:

Tips og Tricks:

Åbningstider

  • Kursus

    10.00 - 14.30

  • CBIT Starter

    til ca. 13.00





  • Koordinator:

    Anne Mette

  • Alle hverdage imellem 10.00 - 14.00
  • Tlf.: 3524 0835
  • Email: opstart@cbit.dk